Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Therese Mickelsson 9 maj, 18:05
👍🏻
Malin Fredriksson 9 maj, 19:00
Jag är bortrest den helgen och övriga släkt och vänner firar student i familjen. Vi kommer tyvärr inte kunna fixa något pass det här året.
Karl Sohlgren 10 maj, 07:31
Hej! Vi har pass kl 6.00 i matsalen på lördagen för Astas lillasyster och tycker att de här passen i första hand borde gå till dom som inte har spelare i flera lag. Om alla andra också har dubbla pass så tar självklart även vi det.
Emelie Lindman 10 maj, 07:50
Nu har inte vi ett pass för detta laget- men instämmer med de som Karl skriver- hur tänker man där när man har fler syskon?
Man kan ju inte räkna med att alla har bekanta som kan hjälpa en heller?
Och visst att hjälpa till! Det ska man ju göra, men att sitta som förälder med kanske 2-4 pass på ganska många timmar en hel helg blir rätt orimligt. :) vet inte om frågan tagits upp förut därav min undran.
Gerda 10 maj, 08:16
Jag kommer 👍
Mahlin Schölin 10 maj, 11:10
Tack Gerda.
Karl, Emelie och Malin. Vi/jag kommer endast åt våra tilldelade pass, jag sitter själv i samma sits med annat pass.
Jag smsar er senare idag, på ngt sätt så löser vi det!
Mahlin & Jerker 10 maj, 15:27
Hej, Nu har jag och Jerker suttit ner och pratat om dom resterande passen. Det är tre pass kvar som vi måste fylla och vi behöver tre frivilliga. Nästan alla i "gamla" Korsnäs har tagit ett pass och nu vädjar vi till dom nya i laget. Vi behöver ett svar senast imorgon då passen ska vara klar tills dess. Tack på förhand.
Verena Nader 10 maj, 16:24
Jag kan kan ta ett pass
Mahlin Schölin 11 maj, 08:51
Stort stort tack Verena :)
Mahlin Schölin 11 maj, 13:58
Finns det verkligen inga fler som kan ställa upp?
Mahlin Schölin 11 maj, 18:50
Hej Gerda, kan du skicka ditt nr till mig: 0704434336